glitter-graphics.com

Saturday, August 13, 2011

kisah si garfield


Ada satu pasangan kucing sedang bertengkar tentang perpisahan hubungan kasih sayang mereka.....

Kucing Jantan : aku rasa setakat ni jea hubungan kita,aku mahu putus
Kucing Betina : yela nak putus, tapi kenapa???
       apa salah aku??aku tak curang pung

Kucing Jantan ; bukan sebab itu.....
Kucing betina ; dah 2 sebab ape??
Kucing Jantan ; sebab kau bukan kucing betina
Kucing Betina : nape lak?????.....
Kucing Jantan : sebab perempuan mna ada misai....(misai kucing)
Kucing Betina : ......blurrrrrrrrrr
  
Hahahaha...pengajaran nyer,,jgn la bnyk complain sgt kat psangan kite...kelakar la mcm xde alsan laen nk ptus sbb ‘misai’ jer..hahahah tp xpe la tu binatang,,,,mnusia jgn la brpkiran mcm ni...brfikir la sewaras nyer~~

No comments:

Post a Comment